redigere enkelt
publisere effektivt

"Gule lapper"
Mer effektivt servicekontor

(24.09.2003) TalkPool har lansert Gule lapper, verktøyet som holder orden på henvendelsene til servicekontoret. Vi bruker fremdeles navnet Gule lapper, for det er nettopp så enkelt dette er. Men verktøyet er også like avansert som det er enkelt i bruk.

I arbeidet fram mot det døgnåpne, elektroniske servicekontoret har vi nå konsentrert oss om å effektivisere servicekontorets arbeid. Det er tross alt de tradisjonelle henvendelsene til servicekontoret som ennå dominerer.

Gule lapper har ett felles grensesnitt for alle saksbehandlere, men hvor innhold og funksjoner er i henhold til den rollen vedkommende saksbehandler har. Lederen i servicekontoret har oversikt over alle saker, kan gjøre endringer i alle saker og kan vedlikeholde de overordnede innstillingene. Saksbehandleren i servicekontoret registrerer henvendelser, behandler de som ikke må sendes over i 2. linje, ferdigmelder, sender tilbakemelding til kunden og avslutter.

Dersom saken må sendes til 2. linje, vil saksbehandler på servicekontoret plassere saken til behandling i en avdeling, eller direkte til en saksbehandler i 2. linje.

Saksbehandlere i 2. linje kan åpne egne saker til behandling og ferdigmelder disse. Lederne i aktuell avdeling i 2. linje kan åpne alle saker i egen avdeling.

Det er statistikk- og rapportfunksjoner og konfigurerbare varslingsrutiner via epost og/eller sms.



Ansvarlig: Steinar Brun

Produkter

InfoRed | PUBLISERING
InfoRed | NYHETER
InfoRed | BILDEDATABASE
InfoRed | FORUM
InfoRed | BRUKERUNDERSØKELSE
InfoRed | MØTEROM
InfoRed | TJENESTEKATALOG
InfoRed | TELEFONKATALOG
InfoRed | GULE LAPPER
InfoRed | LAG OG FORENING